Od międzynarodowych targów po ogólnopolskie branżowe imprezy
Ewolucja, nie rewolucja branży AutoID
Trzymamy rękę na pulsie, śledzimy najnowsze trendy, stąd też nie mogło nas zabraknąć na Labelexpo w Brukseli, czy targach Taropak w Poznaniu. To także okazja do spotkań z naszymi dostawcami i partnerami.
Automatyzacja procesów na pierwszym miejscu
Targi w Brukseli to nie tylko miejsce promocji nowych rozwiązań, ale i doskonały barometr trendów jakie będą obowiązywać w branży. Jakie tendencje dostrzegli więc nasi przedstawiciele?
Jeśli chodzi o maszyny do druku to zauważalna jest ewolucja, a nie rewolucja. Obecne są np. wciąż udoskonalane maszyny konwencjonalne, łączące w sobie druk flekso i cyfrowy. Wszechobecny trend to oczywiście automatyzacja procesów i materiały przyjazne środowisku. Przezbrajanie ustawień maszyny musi być szybkie, generowane odpady – zredukowane, a czas uruchomienia urządzenia – skrócony do minimum.
RFID – trend, który ciągle się rozwija
Z zainteresowaniem przyglądaliśmy się także propozycjom producentów taśm termotransferowych. Ich odpowiedzią na potrzeby odbiorców są produkty pod skonkretyzowane potrzeby, jak i taśmy, które możemy zakwalifikować jako uniwersalne. Jako dostawców rozwiązań RFID cieszy nas ciągły rozwój tej technologii i wzrost zapotrzebowania na ten rodzaj identyfikacji. Czterodniowe Labelexpo były dla nas także doskonałą okazją do spotkań z naszymi partnerami i dostawcami drukarek, m.in. z firm Epson i AstroNova.
Targi w Brukseli to przede wszystkim możliwość obejrzenia na żywo maszyn w ruchu. To było dla nas szczególnie interesujące, gdyż już wkrótce planujemy kolejną modernizację naszego parku maszynowego i zakup kolejnych urządzeń.
Automatyczna identyfikacja w centrum naszego zainteresowania
Tuż po Labelexpo odwiedziliśmy Taropak – miejsce spotkań producentów i dostawców technologii pakowania, etykietowania oraz rozwiązań ułatwiających procesy logistyczne. Wśród produktów do automatycznej identyfikacji swoją obecność zaznaczyły te oferowane przez nasze partnerskie firmy, takie jak Honeywell, Zebra czy Datalogic. W najnowszej, kompleksowej ofercie Zebry znalazły się m.in. najnowsze czytniki kodów kreskowych, terminale danych i drukarki etykiet. Honeywell zaprezentował z kolei najnowszą drukarkę z weryfikatorem kodów – PX940. Natomiast Datalogic celował ze swoją ofertą w przemysł i potrzeby logistyczne, pokazując szeroką gamę rozwiązań na wózki widłowe, w tym komputer pokładowy RHINO II czy tablet Soredi w wersji TaskBook.
Także Taropak okazał się dobrym miejscem do spotkań i rozmów. Wierzymy, że zaowocują one jeszcze szerszą ofertą produktową w naszym portfolio.
(112)